Taller: “Emprèn amb IA: d’idea a proposta de valor”

22 Setembre, 2026
10:00a13:00

Vols dissenyar un nou negoci? No saps per on començar o busques idees més originals? Aquest taller us ofereix una ruta pràctica, recolzada en eines d’IA, per dissenyar un nou negoci o una nova categoria de producte o servei. Transformaràs idees simples (en un sector donat) en una proposta de valor concreta, amb elements específics llestos per validar amb clients reals.

Ideal per a emprenedors i empresaris que busquen desenvolupar el seu negoci, diversificar en altres negocis o ampliar el seu dossier. Només necessites portar al cap un sector o indústria de referència.

Durant el taller comptaràs amb una mentorització personalitzada i guiada a través de:

  • 11 prompts estratègics, facilitats pel docent.
  • 6 decisions clau, realitzades per part teva, que et permetran adaptar el disseny del negoci a la teva visió i context.

En acabar, t’emportaràs un kit estratègic que inclou:

  • Identificació dun nínxol de negoci prometedor.
  • Naming inicial.
  • Un o dos buyer persona clau.
  • Posicionament de marca.
  • Atributs diferenciadors llestos per testejar amb el mercat.

El taller (gratuït) tindrà lloc el dijous 22 de setembre , de 10 a 13 hores , al Saló de Graus (1a planta) de l’edifici La Gàl·lia (Campus d’Elx). Pots inscriure’t a l’apartat ” Cursos i Jornades ” de la web de l’Observatori Ocupacional.

Activitat finançada per la Conselleria dIndústria, Turisme, Innovació i Comerç, en el marc de les subvencions per al foment de l’ecosistema emprenedor de la Comunitat Valenciana (EMENTI 2026).

[Facebook] [Google] [Twitter]